Stroopkont en konteplakker - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Zwan - WaarBenJij.nu Stroopkont en konteplakker - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Zwan - WaarBenJij.nu

Stroopkont en konteplakker

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

28 Januari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Gisteren om 2 uur beginnen, vandaag om 3 uur beginnen. Waar gaat het naartoe in deze wereld? Nou ja goed, ik begin dus vandaag bij de receptie! Joehoeee! Ben erg benieuwd, ik moet namelijk gaan schaduwen. Ik ben al eerder in de huid van Sherlock Holmes gekropen, dus dat zou een makkie moeten zijn!

Ik zal even een uiterst boeiend verslag van gisteren uitbrengen. Om 2 uur stipt begon ik.. Eigenlijk kan ik me niet eens meer herinneren wat ik de hele dag gedaan heb. Het was minder kontjeplakken dan eerst. We hoefden niet echt de kamers te controleren, Shalies, de stroopkont waar ik aan vastplakte, was namelijk verantwoordelijk voor alle verdiepingen. Als er tijdgebrek was, sprong zij bij. Ik moet zeggen dat het erg gezellig was, een hele verbetering met mijn pogingen doen het Pools te begrijpen (Ano, dobre, tak, .. Jaja, je leert hier wat!). Om half 10 begonnen we aan het afsluitrondje, alle gangen nogmaals controleren op room-service-troep, alle nooduitgangen gesloten, Housekeepinghokken op slot, etc.

Ik begrijp inmiddels wel het systeem waarmee ze werken (En dat voor een on-computernerd)! Misschien dat het wel een voordeel is als ik achter de receptie begin ;-)

Jullie hoeven vanavond geen verslag te verwachten want ik ben pas laat klaar (11 uur, dus bij jullie 12 uur). Maar als men zich hier aan de regels van het contract houdt, dan zou ik morgen niet om 7 uur mogen beginnen en ben ik dus weer late shift. In dat geval zal ik proberen morgenochtend nog te schrijven!

Liefs uit Londen!


PS. Die foto van mij in pak... Ik weet niet of die gaat komen! Gnagnagna!


  • 28 Januari 2010 - 13:52

    Daan:

    Ik ben benieuwd naar je avonturen als receptioniste! Succes vandaag!

    En natuurlijk verwacht ik minstens 5 foto's van jou in dat pak. Geen gezeur!

  • 28 Januari 2010 - 14:50

    Roos:

    piekne oczy (spreek uit als pjenk na ojzie) betekent mooie ogen en Smacznego (spreek uit smatszneco) betekent eet smakelijk en jak si masz (jak je mas) betekent hoe gaat het. Misschien kun je zo nog beter communiceren met de Poolse houskeepers :P

    xx

  • 28 Januari 2010 - 16:25

    Papper:

    He Marleen, die foto kom ik desnoods snel maken hoor, opschieten nu he !!! Veel plezier en werkse verder

    Papper

  • 28 Januari 2010 - 16:30

    Rick:

    marleen! :D

    haha, t klinkt echt allemaal onwijs fet :P
    mss leuk cadeautje? pools woorden boek.

    xx Rick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 18 Jan. 2010
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 32755

Voorgaande reizen:

21 September 2012 - 02 Juni 2013

Stage Stellenbosch, Zuid Afrika

01 Juli 2011 - 03 September 2011

Centraal Amerika

23 Januari 2010 - 07 Juni 2010

Stage Londen

Landen bezocht: