"There are wonders for everyone" (UB40) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Zwan - WaarBenJij.nu "There are wonders for everyone" (UB40) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marleen Zwan - WaarBenJij.nu

"There are wonders for everyone" (UB40)

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

07 Februari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik ben GEBROKEN! Zooo moe! Er valt nog net een kort blogje uit te persen. Om jullie een plezier te doen.. Lief he?

Half 11 (bijna) stipt begon mijn planning. Samen met Lianne ben ik naar Camden Market gegaan. Te voet wederom. Ik had er nooit eerder van gehoord en in mijn gids was ook niks te vinden, dus ik was erg benieuwd! Lianne was er al eerder geweest en wist me te vertellen dat het een alternatieve markt is.

De tocht ernaartoe was vrij lang: 3,8 mile. Bijna anderhalf uur lopen. Maar gelukkig is Lianne niet zo'n ramp als ik, dus we liepen gewoon in 1 keer goed. Dat scheelt natuurlijk ook een heleboel.

Haal je iets geks in je hoofd: dat is Camden Market. Echt geweldige buurt! Jullie moeten mijn foto's maar even kijken en dan krijgen jullie een idee van hoe het daar was. Heeeeeeeel veel kraampjes, buiten en overdekt, met de raarste dingen, van kleding tot eten tot spullen waarvan het doel niet direct geheel duidelijk is. We hebben de hele markt afgesnuffeld en ik heb met verbazing naar de meest rare mensen gekeken. Van alle kanten stonden mensen van eetkraampjes het eten bijna letterlijk in je mond te stoppen. En uiteindelijk hebben we ons laten overhalen tot iets dat smaakte naar kibbeling, maar dan van kip. Er was ook nog een vriendinnetje van Lianne bij, zij loopt hier ook stage in een hotel. Dus met zn drieen hebben we onze ogen goed de kost gegeven. Ik kan geen omschrijving geven van hoe het daar is, en mijn fotovaardigheden zijn niet toereikend genoeg om de sfeer goed over te brengen. Met andere woorden: kom het zelf ervaren!

Daarna zijn we nog even thee gaan drinken bij Joyce, vriendinnetje van Lianne. Lekker opgewarmd en gezellig gekletst. En toen was het tijd voor de lange terugweg, met een verrekte spier in mijn linkerknieholte duurde het heel lang. Ben gelijk doorgelopen naar de supermarkt voor appels omdat ik anders nooit meer op zou staan. En ik moest gewoon appels hebben. Heb de allerlekkerste ontdekt: Red Dessert Appel :D Dus de zak die ik net gekocht heb, is al op. Nu de appelsap nog :P

Oke, het is mooi geweest. Ik weet dat jullie dit niet van mij gewend zijn, maar ik ben gesloopt! Kijk de foto's maar ;-)

Liefs uit Londen

  • 07 Februari 2010 - 19:50

    Papper:

    He Flapper, als je weer thuis bent kun je direct door naar de 4daagje joh, allemachtig je maakt me een miles (1.4 kilometer volgens mij). Hier alles onder controle, vanmiddag met Loek, Leonie en Cora getennist en Loek zegt te hebben gewonnen, ik ben het al weer vergeten !!!! Groetjes uit weer kouder wordend Nederland Papper

  • 07 Februari 2010 - 22:01

    Mam:

    Denk je dat je het nog terug kan vinden want ik wil die rare market ook wel eens zien.

    Wat een geluk dat ze in Londen ook lekkere appels hebben.

    Slaap lekker lieve schat.
    Dikke kus

  • 08 Februari 2010 - 11:35

    Roos:

    ben op mijn stage en zit met een big smile je verslagen te lezen, maar toen ik die foto van die dikzak zag kon ik me toch echt niet langer inhouden en moest ik heel hard lachen. gelukkig is mijn baas er niet ;) hahah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 18 Jan. 2010
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 32725

Voorgaande reizen:

21 September 2012 - 02 Juni 2013

Stage Stellenbosch, Zuid Afrika

01 Juli 2011 - 03 September 2011

Centraal Amerika

23 Januari 2010 - 07 Juni 2010

Stage Londen

Landen bezocht: